دانلود بازی بسیار زیبا و ماجرا جویی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3

The Wolf Among Us Episode 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و ماجرا جویی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۲/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: PS3
نوع بازی: ماجراجویی
نوع فایل: pkg
زبان بازی: ENG
سیستم عامل: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ID بازی: NPUB31376
حجم بازی: ۶۷۳ MB
ریلیز: Fugazi

اطلاعات بازی :

بازی The Wolf Among Us جدیدترین پروژه استودیوی Telltale Games است که بر اساس کتاب های کمیک Fables به نویسندگی Bill Willingham ساخته شده است که چند ماه پیش اولین اپیزود این بازی منتشر شده است. حال جدیدا دومین اپیزود این بازی با نام Smoke and Mirrors برای کنسول Play Station 3 منتشر شده است. در این دنیا با یک افسانه کهن روبرو می شوید که با المان های واقعی ترکیب شده است. تمام شخصیت های بازی واقعی می باشند، اما در دنیاهای متفاوتی زندگی می کنند. زمانی که شیطانی به نام The Adversary تمام این دنیاها را تهدید می کند، شخصیت های بازی در دنیایی گرفتار خواهند شد که تاکنون آن را مشاهده نکرده بودند و آنجا دنیای ما می باشد. شخصیت های بازی با تمام قدرتی که دارند، در میان مردم زندگی خواهند کرد و امیدوارند که راز آن ها هیچگاه برملا نشود. آن ها دارای نیمه تاریکی هستند که داستان روی آن نیز مانور خاصی می دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان TWAU را باید مدل تغییر یافته داستان هایی مانند سفید برفی، جک غول کش و… دانست، اما قرار است که عنوان لایسنس شده بسیار خوبی همانند The Walking Dead باشد. اتفاقات TWAU قبل از ماجراهای کمیک رخ می دهند و در زمانی هستند که ایچابود کرین (Ichabod Crane) به عنوان شهردار فعالیت می کرد. بازیکنان نیز در نقش بیگبی ولف (Bigby Wolf) که کلانتر Fabletown است، قرار می گیرند که به نام Big Bad Wolf نیز شناخته می شود. او در این بازی روی پرونده یک قتل مرموز کار می کند. همچنین در این اپیزود با کاراکتر جدیدی با نام jack آشنا خواهید شد که فردی بسیار خوش زبان و مرموز می باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

راهنمای نصب :

برای نصب این اپیزود باید حتما قبلش اپیزود یک هم نصب کرده باشید که میتوانید از اینجا دانلود کنید. حالا ایپزود ۲ را به همراه Patch Update 1.01 از طریق install package نصب کنید و در اخر فیکس مربوط به فریمور خود رو نصب کنید.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود 

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Telltale Games


Handsome Boy

فانیها

91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif 91773382717794384006.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: